Net ‘n stukkie op ‘n slag

So dis seker tyd dat ek praat … veral siende dat ek nou meer selfvertroue het. (rooiwyn speel beslis ‘n faktor)

Maklik my grootste probleem is seker die feit dat ek eerder die game saam met die res van die wêreld en my sogenaamde ‘vriendekring’ speel.
Ek speel veeeeeeeel eerder die clown as die victim. Ek is nie groot gemaak om victim te speeel nie. My ma sou (en sy het!) my hard moer tot ek my Jannie Jammergat kak los. Ons Meyer kinders weet van pakslae. Letterlik en figuurlik.

Mense! Luister! Ons weet nie watter battles mense fight wat jou pad kruis nie … en al dra jy kennis van sekere bakens in elkeen se geskiedenis, het jy geen clue hoe diep die spore getrap is wat die paadjies uitlê nie.
Onthou dit altyd!

Ek is een van daai fucked up, sensitiewe mense wat hopeloos te veel understanding van dit het … daarom is dit so moeilik om werklik my battles te share en te bespreek. Ander mense se kak is wayyyy makliker vir my as my eie.

Dis juis oor daai diep getrapte spore … Ek’s kak bang mense kan nie die diepte verstaan nie. Ek’s gatvol om gejudge te word vir my uiterse kak besluite. Ek’s vrees wat mense van my dink. Ek kry koue rillings as ek dink hoeveel keer ek al teleurgestel is, wanneer ek al my vertroue in mense sit. Ek’s onseker oor myself en die toekoms. Eks bang fokkit! Ken jy bang huh?
So paar verkose spesiale mense het my regte kak geweet.
Meeste het gedink ek maak grappies. (Dis hoe ek dit wou hê … eerder ‘n grappie as die real shit)

Kyk nê … denial is ‘n bitch van hewige proposies …. dan klap hy jou! Proper PK style!
Smack fokken bam!!! Dis asof jy vir maande geloop het en heeltyd jou asem opgehou het … en skielik word jy geskop. Yoko geri keage style! (Dis ‘n side snap kick … basies moer vinnig wanneer jy dit die heel minste verwag), wind uit, MOERTOE!
Well daai PK’s het ek so paar keer beleef in die laaste 3 jaar.

Dis ‘n lang storie … maar siende dat ek dit begin het … belowe ek dat ek dit sal klaar skryf en share. (net nie vannaand nie)

Dit betrek karakters wat maak of hulle groot sterk helde op wit perde is en uitdraai as skelm sleg moere.
Daar is ‘n egskeiding met uiterse seer en teleurstelling, ‘n rebound relationship, gebreekte harte, kinders, seer, familie en siek jokes.
Daar’s vriende wat paaie met jou stap en oornag fokof as dit met jou sleg gaan, daar is verskillende stede, geld, trane, beloftes, vriende wat dood gaan, kak en drama! Daar is mense wat ek dink ek ken, daar is nuwe mense wat ek nie persoonlik ken nie, maar wat real en daar is en daars nuwe vriende vir wie ek steeds bang is en ‘n verkose few wat ek trust, daar’s wyn en daar’s even kalmte plek-plek.

Ek weet net as iemand eendag my storie ordentlik kan oorskryf en verwoord, sonder my slegte mix van tale en vloekwoorde (ek’s ‘n bitter bitch jong!) , kan dit moontlik ‘n Best Seller word. Soos ek myself as mens, eendag as ek groot is, intend om te word. ‘n BEST SELLER. Stadig … maar seker … net ‘n stukkie op ‘n slag.

Leave a Reply

