Ek het die skutterye …

Soos ek altyd sê … “Mense is snaaks, in ‘n non LOL kinda way”.
Veral daai mense wat afkortings soos lol, lmfao, tgif en daai kinda short text kak as ‘n gewoonte gebruik. Mens moet dadelik let op hulle … want hulle het sommer kak maniertjies van die begin af en steek dit nie eens weg nie.

Eintlik dink ek meeste mense is kak. Hulle is of vol kak, hulle steek hulle kak weg, hulle fake kak, hulle maak of hulle nie kak is nie, hulle is deur die kak, in die kak, besig om ‘n kak storie te vertel en sommige van hulle het selfs vanne wat jou aan kak laat dink – soos ‘n drol wat “plomp” in die wit porselein troon …

Dis moeilik om regtig aan die begin te weet wie die drol in die drinkwater is … maar die waarheid kom altyd uit.
Mens moet meeste mense maar net tyd gee voor jy mense regtig begin trust, want hulle kak sal een of ander tyd kop uitsteek … soos ‘n drol wat net nie meer geknyp kan word nie.

Na my laaste 2 jaar se kak voel ek sommige dae soos ‘n lopende “loop magie” myself.
Dis soos die skuttery – kak op kak op kak …

Kry mens nog goeie kak?
Die enigste “good shit” waarvan ek meeste van die tyd hoor is daai boom wat my vriend Nardus elke dag rook …

Vanoggend het ek gaan breakfast eet saam met ‘n ou vriend. Dit het my weer remind aan die ‘goeie tiepes kak’.
Dis daai kak vriende wat jy nooit sien nie, maar as jy mekaar sien praat jy naturally weer kak soos in die ou (kak) dae. Ja … die kak hou al onophoudelik vir jare aan.

Daar sit ek en besef toe – ja kak vriend, jy judge my nie, jy luister na my kak, jy deel jou kak en ons praat oor kak mense en die dag toe ons letterlik en figuurlik onsself bekak het.
Jip – almal het kak. Elke liewe een van ons.
Ons het gelag soos in die ou dae en toe die breakfast klaar is en die twee Mega koffies hulle gatte gesien het, het ons opgestaan, ons kak agter ons gesit vir ‘n kortstondige oomblik en weg gestap tot volgende keer.

As jy gebless word met ‘n loop magie van kak soos ek, kan jy nie help as om te wonder waar jy in jou lewe kak aangejaag het nie.
Ek meen almal sê tog “karma is ‘n bitch” en “die wiel draai” en al daai … wait for it … kak!

Ek probeer uit figure waar in my lewe ek iemand so erg onreg aan gedoen het om my konstante loop magie te verdien.
Gewoonlik is chicks net te happy vir ‘n loop magie, want wie weet … miskien verloor jy ‘n kilo of twee.
Nie ek nie – die kak maak my duk!

Julle wat my kak lees (ek weet nie regtig hoekom iemand my kak lees nie of wie julle is nie, maar die Stats vertel my dat mense my kak lees) – doen my asseblief ‘n favour. Ek vra mooi!
May I have your attention please? Will the real Slim Shady please stand up!

As jy voel ek was al ooit kak met jou of het jou iets kak aan gedoen in my lewe, kak onregverdig was of sommer net ‘n kak mens was – comment asseblief, stuur vir my ‘n mail, Facebook my, bel my, sms my, stuur ‘n posduif … vertel my van my kak.
Ek wil my shit regmaak, want ek kan nie meer met die loop magie deur die lewe loop nie.

Wie weet – miskien vind ek weer my flymskerp sin vir humor tussen al die kak en dan deel ek miskien een van die dae met julle die storie van toe ek figuurlik myself bekak het … met ‘n loop magie, voor ‘n boyfriend. Jip … die kak volg my al van skooldae af. Maar vir nou wil ek NET my kak uitsort …
Soos George (die medisyne man) altyd gesê het … “Something’s gotta give”.

Ek WIL my kak regmaak, dinge regstel met die universe, die les leer wat ek suppose is om te leer in die lewe sodat die kak kan stop, want anders gaan ek een van die mooi dae my shit regtig loose.

Ek’s nou moeg vir my kak wegsteek agter ‘n skerm van smiles en waves en snaaks wees. (alhoewel snaakse kak vir kortstondige oomblikke help)

ENOUGH! The shit’s been REAL!
Ek’s moeg vir die kak!

Leave a Reply

