Catfished

So in die nasleep van ‘n egskeiding, ‘n gebreekte hart na ek gedink het ek het die man van my hart ontmoet en die finale spyker in die kis … die vals hoop, het ek besluit dit is tyd vir ‘n nuwe begin.
Ek het immers verhuis vanaf Johannesburg na ‘n nuwe stad en ken nie genoeg mense in Snorcity nie.
My beste vriendin Marise het immers haar ridder op die witperd op die interweb ontmoet. Zoosk om presies te wees. Hoe moeilik kan dit wees?

Dis was tyd dat ek my man-arsenaal opbou, want ek was nog nie single in 18 jaar nie …
Miskien moet ek “ophou wegkruip” en myself “oopmaak vir nuwe experiences” en “nuwe vriendskappe” het ek foolishly gedink.

Ek het angstig aangesluit en begin sif deur die hordes vreemde gesigte. Dis soos ‘n menu vol mans wat liefde soek. Van Kaapstad, Beaufort-Wes, Durban en Tzaneen, elke plek in die land het ‘n lonely soul wat liefde soek … op die interweb.
Want die dae van iemand ontmoet by die gym of in ‘n klub is long gone. Veral siende dat nie een van die twee my in 10 jaar gesien het nie …

Ek het die eerste keer ingelog in November 2013.
Miskien, wie weet … ontmoet ek iemand interresant genoeg wat miskien net genoeg belangstelling in my prikkel.

Die eerste paar weke was die ergste.
My profiel sê duidelik – ek haat dit as mense nie kan spel nie en ek luister nie Afrikaanse musiek nie. Ek is eerlik van die begin af, sodat daar nie enige misverstande is nie.
Steeds het ek honderde boodskappe gekry, van mans wat nie kan spel nie. Nie in Afrikaans nie en ook nie in Engels nie.
Ek meen, indien jy ‘n jong dame wil ontmoet op die interweb, behoort jy sekerlik die effort in te sit om te probeer reg spel?
Dan was daar die ouens wat dink hulle gaan my hart kan steel deur middel van woorde … Afrikaanse ritmiese doef-doef love songs se woorde, soos gesing deur Afrikaanse sangers.
Nou, as jy my goed genoeg ken, sal jy weet ek kan nie eens vir jou sê wie hierdie sangers is nie, want ek is kak allergies vir afrikaanse musiek.
Geen my Die Heuwels Fantasties, Van Coke, Fokofpolisiekar of Jack Parow … en jy sal my selfs moontlik met ‘n wip kan vang … maar ‘n Kurt Darren tiepe song? Wadefok dink die ouens?

So sif ek deur die hordes en hordes en boodskappe en kom af op ‘n redelik eenvoudige boodskap van wat blyk om ‘n redelike sexy dude te wees.
In sy foto was hy op sy MTB bike. Hy is vuil en lyk amper bietjie onbeskof. (in ‘n sexy tiepe way)
Die ou kan spel, sy musiek smaak lyk heel on par met myne en sy profiel is heel kreatief.
Jackpot!
‘n Paar pittige gesprekke was verruil, swak verbloemde insinuasies en pikante dubbelsinnighede het vir tintelende interweb gesprekke gemaak en na twee weke van spanning het ons besluit om te ontmoet.

Toe ek by die local Wimpy aankom, jip dis wat hy gekies het vir ‘n eerste ontmoeting,
was ek verras deur wat ek gevind het.

Die sterk, lang, kreatiewe atleet wat ek verwag het was net ‘n versinsel van my verbeelding. Ek kon skaars glo dat die Repelsteeltjie wat voor my gestaan het, die persoon was wat ek menigte oomblikke oor gedink het vir laaste twee weke.

Ek het stadig sy nie so sterk, kort, onkreatiewe, nie atletiese vorm genader en ek is gekonfronteer met die volle omvang van sy gemmer ken stoppelbaard en blink voorkop. Hy skeer nie sy hare nie, hy is 90% bles.

Geskok en ingeloop het ek gevoel … maar ek bestel toe vinnig ‘n koeldrank en hoop dit kan gered word met ‘n gesprek.
Dit was aaklig! Dit was seker die pynlikste halfuur van my lewe. Nie eens die geboorte van my kinders was so erg nie.
Ek het vinnig ‘n verskoning uitgedink van “ek moet dringend iets vir Nico by die skool gaan aflaai” en “my kinders het my nodig, ek is jammer maar ek moet ry”.

Oppad terug huis toe het ek in my silwer vos gesit en dink, daar is werklik ‘n moerse verskil tussen die verwagting en die werklikheid.
Ek is getref deur hoe maklik dit is om iemand te mislei in die aanlyn wêreld.
Ek het twee weke geflirt met ‘n man wat ek nie eens nastenby sou consider het in die werklike wêreld nie en vir ‘n paar kortstondige oomblikke het ek dit geniet (ek moet hom die krediet gee) … al was dit net terwyl die gesprekke op ‘n skerm was.
Maar skerm talk is nou maar net een maal nie my ding nie.

Miskien is online dating ‘n manier om almal ‘n kans te gee op die veld, om mense ‘n kans te gee om mekaar te leer ken, gebaseer op ander dinge as koue harde eerste indrukke of miskien was ek net ‘Catfished’.
Ek het onmiddelik my subskripsie gekanselleer en probeer om die kak experience agter my te sit en dit te vergeet.

‘n Paar weke later het ek weer my profiel aangesit, die keer sonder die flirtatious moves.Ek het immers doners baie geld invest in die interweb dating ding. R400 of iets vir ‘n 3 maande subskripsie! (ja mense betaal vir die kak?)

Intussen het ek al ‘n paar gawe kêrels ontmoet. ‘n Quintin (maar hys toe nog nie geskei nie, so hy staan nie ‘n kans nie) ‘n Johann (maar hy moet nog vrou vang en kinders hê, so hy staan nie ‘n kans nie) en ‘n Jaco (‘n single pa van twee, maar hy druk vir ‘n relationship).

Die week ontmoet ek vir David, ‘n gawe jong man (ja hy is jonger) en ek verwag niks meer as ‘n vriendskap nie.
Hopelik ontmoet ek volgende week vir Tiron, wat ‘n uitstekende chef is (ja hy is ook jonger) en wie weet, miskien word hy ook ‘n beste pel.

Intussen het my Zoosk subskripsie verval.
Ek het besluit ek gaan dit ook nie hernu nie. Dis net te veel moeite om deur al die gesigte te sif … veral as meeste van hulle GENUINE nie my cuppa tea is nie.
Ek is klaar ge-interweb date. Been there, done that … en ek wil nie die t-shirt dra nie.

Ek is gemaak vir vriendskappe en stel inelkeval nie belang in enige tiepe relationship op die stadium nie en nog minder om ge ‘Catfish’ te word.

Leave a Reply

