Krummels

Soms wil my oë ‘n paar trane kots en my mond ‘n paar woorde …

 

Ja, ek het ‘n Blog belowe, maar sukkel so bietjie met die uitvoer … so tussen die trane kotsery. Tenminste gebeur dit en dit is nie net ‘n leë belofte nie. Van daai het ek self ook al genoeg gehad … Ek weet anyway nie wie wil regtig na my stront luister nie … miskien is ek die enigste leser, maar tenminste kry ek die kak van my hart af.

Ek het die laaste 2 weke in die hoek gaan sit en gaan trane kots tot ek beter voel.

My maat Marise het eendag vir my gesê, my grootste downfall in die lewe is die feit dat ek dink almal is soos ek … en daarom word ek keer op keer teleurgestel. Almal is glo nie eerlik nie. Almal dra glo nie hulle harte op hulle mou nie. Almal is glo nie opreg nie. Meeste mense is basies skelms en dose.

My vraag is … wat de moer het geword van mense wat regtig omgee? Mense wat ‘n belofte maak en regtig kan produce? Mense wat kan gee en vat en nie net vat (en vat en vat en vat) nie?

Ek het die laaste week baie gedink oor krummels.

Krummels is daai stukkies kos wat oorbly na almal klaar genoeg gehad het.

Dis soos daai tiende van ‘n tiende wat mense Sondag by die kerk gaan ingooi. Dan vertel hulle vir die wêreld dat hulle elke maand hulle tiende vir die kerk gee … (Ek het ook ‘n recent vrees ontwikkel vir enige iemand wat my vertel en verkondig hulle gaan Sondae kerk toe, maar ek sal later meer daaroor vertel …)

Kak man! Daai was ‘n tiende van ‘n tiende. Daai krummels in jou beursie! Die pienk en blou krummels wat jy nie nodig het nie, maar graag wil gebruik om te verkondig van jou “good deeds”. 

Ek wil nooit ‘n mens wees wat krummels gee nie. Nie by die kerk nie en nie in die lewe nie.

Ek kan deesdae nie eens sê dat hoe meer mense ek ontmoet, hoe meer verkies ek diere nie, want dis glad nie die geval nie.

Dis meer iets soos hoe meer mense ek ontmoet, hoe meer verkies ek myself!

Leave a Reply

